Портфоліо

Назва навчальної теми


Природа і погода (навколишнє середовище, охорона довкілля) 

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Англійська мова, географія

Вік учнів, клас

9 клас, 14-15 років

Стислий опис проекту 

Робота над проектом присвячена темі «Екологія та люди» розрахована на учнів 9 класу. Працюючи над проектом, учні працюють в групах  над окремими питаннями. Учні класу розподілені на 4 групи (Екологи, Дослідники, Журналісти, Науковці), кожна з яких має певні питання для опрацювання. Кожна група тісно співпрацює з учителем, презентує результати власної діяльності. Кожній парі пропонується один із засобів представлення результатів (публікація, презентація, сайт, блог, онлайн-опитування тощо).

План вивчення теми 

Оцінювання 

На початку роботи над проектом учні заповнюють ЗХД-таблицю, в якій наводять відомості про те, що вони розуміють, чого вони хочуть досягти, показують свої попередні знання щодо основних термінів теми, що вивчається. Учитель проводить оцінювання навчальних потреб учнів (за різними видами оцінювання) для того, щоб з’ясувати попередні знання учнів з цієї теми, спостерігає за учнями під час роботи над презентацією, заохочує до  проведення мозкової атаки. Учні постійно працюють над таблицею З-Х-Д, поступово доповнюють її. Цей документ допомагає вчителю відслідковувати, як саме іде процес навчання учнів. Учнівські роботи, створені на комп’ютері,будуть оцінюватися за окремими формами оцінювання. Під час створення блогу учні використовують Контрольний список та Форму оцінювання для блогу, презентації – Контрольний список та Форму оцінювання для презентації. Також використовуватимуться форми взаємооцінювання (опитувальник) та самоцінювання. Тематична оцінка виставляється із врахуванням всіх результатів оцінювання, береться до уваги і самооцінювання.

Діяльність учнів та вчителя 


До початку роботи над проектом учні висловлюють свої гіпотези з приводу того, що відноситься до навколишнього середовища та заповнюють організаційну діаграму. Далі вони знайомляться з презентацією вчителя. Прочитавши життєву ситуацію, яка передує визначенню теми проекту, учні знайомляться з Ключовим питанням, Тематичними питаннями та Змістовими питаннями і висловлюють здогадки щодо теми проекту. Потім учні методом мозкового штурму намагаються дати відповідь на Ключове питання. Після цього з метою діагностики попередніх знань учнів вчитель пропонує учням дати відповіді на питання Вхідного тестування. Далі учні знайомляться з цілями, які передбачає виконання проекту. Спираючись на виконані завдання, учні висловлюють здогадки з приводу теми проекту. Потім вчитель пропонує учням заповнити бланки «З-Х-Д». Після цього учитель об’єднує учнів у 5 груп по 3 учні: Соціологи, Дослідники, Екологи, Редактори, Науковці.
Група «Соціологи» розробляє онлайн-опитувальник та узагальнює результати у вигляді таблиць та діаграм.
Група «Екологи» збирає матеріал про види забруднення та їх причини,  аналізує їх вплив на живі організми та узагальнює інформацію у вигляді мультимедійної презентації.
Група «Дослідники» опрацьовує літературу для пошуку актуальної інформації про екологічні проблеми людства та надає її для опрацювання групі «Редактори».
Група «Редактори» опрацьовує одержану інформацію, редагує її та висвітлює у блозі.
Група «Науковці» знайомиться з результатами діяльності всіх груп, опрацьовує їх, аналізує та розробляє пропозиції з приводу уникнення екологічних проблем та висвітлює їх в публікації.
Учитель скеровує процес роботи груп, допомагає, контролює етапи виконання, оцінює кожен етап роботи.
Учні в процесі роботи над проектом здійснюють і самооцінювання.
Робота над проектом закінчується «Круглим столом».

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Надія В’ячеславівна Шеплякова

Фах, навчальний предмет

Англійська мова

Навчальний заклад

Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІ ст. №12

Місто\село, район, область

м.Ніжин, Чернігівська область

Контактні дані

sheplyakovanadezhda@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

25 – 29 листопада 2013 року

Місце проведення тренінгу

ЧОІППО ім.Д.Ушинського

Тренери

Літош Юрій Миколайович, Дягло Наталія Валеріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий